Den nakna sanningen

Nu har jag kommit hem från en sväng hos mammas väninna, vi har fikat gobulla och druckit kaffe. :) Även hjälpt dem med datorn.
Missade dock "I en annan del av Köping" :( Men får se reprisen då den går. Sitter just nu och tittar på "Resan till livets kärna" av Lennart Nilsson på Kunskapskanalen, riktigt intressant. :) 
Imorgon blir det att fika med Maya på Opalen. Och kanske shoppa lite grann, är sugen på nya skor. Måste ha gömt bort alla skor för mig själv för jag hittar inga skor jag vill använda! Har haft uppemot 50 par, men dom är borta. Letade i min skokartong igår, men hittade bara sommarskor. Kanske har en till kartong med skor? På tal om skor så vill jag börja använda mina "gubbskor" nu.
  


Den nakna sanningen. ;)
Rött läppstift tillsammans med ett annars osminkat ansikte.



Köpt dem från H&M i vinter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är nog lika fin i alla lägen du:)

2010-01-31 @ 21:42:57
Postat av: DONKEN

hähä! de ser väldigt sköna ut, måste jag säga. :P

2010-02-01 @ 04:10:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0