Gårkvällen

Vilken kväll det var igår! Började hos Elin med en drink, sedan begav vi oss till Lino som hade inflyttningsfest. Där körde vi ölspel och "King Louie" .. Drog mot krogen kring 23 kanske? Och jag höll på att frysa ihjäl!! Jag var så kall att jag mådde illa & höll på att börja grina i kön. :b Väl inne var det ruskigt roligt. :) Dansade heeela natten. För att surra med folk på krogen är näst intill omöjligt, man hör ju hälften av vad som sägs. 
På dansgolvet vek jag mig av skratt av en lirare som körde roliga moves - "Spela tennis, åka skidor, pimpla, isborren, tjornobyl-offret" osvosv! Ruskigt roligt.
Tack tjejer för en väldigt lyckad kväll! :)

Jag hade på mig en spetstopp och leggings. Körde på bekväma (men ack så kalla) Converse. Röda läppar och sotat smink! :)





Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0