Sovande.

Det är någonting fel på mig! Jag sover som en gris, somnade (som vanligt) efter jobbet och sov till ca. 20.00!! Och sedan är jag inte hungrig. Igår åt jag ju som sagt en liten bit blodpudding på hela dagen och idag har jag bara ätit lunch. Det är inte vanligt för att vara mig! Då jag annars brukar jag äta frukost, lunch och middag. Och jag brukar ständigt vara hungrig annars. :p Kanske håller på att bli sjuk.
Jobbat idag 7-16, gått riktigt bra! :) Sedan har jag varit och köpt lampor till bilen, usch vad trist att lägga pengar på bilar!
Och dessutom är min kamera färdigrepad nu, ska kanske hämta den imorgon efter jobbet. Jippi! Jaja, nu ska jag strax sova :) Tänkte bara uppdatera läget lite.

Imorgon kl. 20.00 på kanal4 är det Lets Dance! :) Jag längtar, gör du? ;)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0