Shoppingsugen.

Vill till Luleå och shoppa, nu! Men det får bli en annan dag. Idag gör jag och Maya boden lite osäkert ;) Vi tar en fika på Opalen, sedan tittar vi i butikerna. :) Vill ha nya leggings, är less på dom nuvarande som jag har. Men det hade inte kommit in några nya sist jag var på stan, i fredags närmare bestämt. Och så behöver jag ju nya skor! Vi får se vad jag kommer hem med. Men tvivlar på att jag kommer hem tomhänt. Fast värre hade det varit om jag for till Luleå, det kanske är bra att jag håller mig till Boden. :o Blir inte lika dyrt då! Hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sminka mig. Sminket ser jag framemot och på tal om det så ska jag nog köpa mig ett rosa läppstift idag. :D Haha.



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0