Skoterkörning

Nu sitter jag bänkad framför Paradise Hotel finalen med datorn i famnen, mys! :)
Jag somnade kring 02 igår och skulle upp kl. 06, ganska tungt. Men det har gått! Däckade fortare än kvickt då jag slutade kl. 16, sov fram till 18.30. Sedan åt jag en väldigt sen middag. Och så har jag hunnit vara och köra skoter en sväng. :D For först ut med uggs, leggings, jacka med linne under, brrr! Men andra svängen tog jag på mig utekläder. Sedan ringde grannen och ville att vi skulle komma och dricka kaffe. Så jag och mammas sambo gick över och fick oss lite kaffe.

På tal om ingenting vill jag klippa mig igen. Vill ha en page som är kortkort i nacken, så att det blir en mer markerad page. Kanske ska ringa frissan någon dag här framöver! :)



Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, nu kan man ju inte ens gå ut med barnvagnen för övergångsställena har stora jävla snövallar man fastnar i med hjulen. :( jag röstar för snökedjor på barnvagnar, nu i valet i september. haha.. pöss

2010-02-03 @ 00:37:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0