Klyftigt

Ingenting blev som jag planerat. Kalas blev det inte, då småsyskonen är magsjuka. Så vi inte drar smittan vidare till halva släkten. Men då for jag ut och körde skoter istället. :) Det var bara -3C på dagen och soligt. Till och med varmt i solen, underbart skoterväder!

Har fått ta ut min piercing i tragus/lilla snibb, infekterad som få. Nu är det bättre, men inte bra ännu. Har tvättat maniskt idag. Det blöder, varar och är supersvullet.
"Det var roligt så länge det vara" höhö! Klyftigt.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hahaha smaaart! var samma med min som jga hade i brosket i övre örsnibben eller vafan man ska kalla det. från början var det en industrial, men den gick liiiite sönderr.... :/

sv: nä'h, jag passar inte inom vården, och färgblinda passar inte som inredare, thats that. lite personlig passning på jobben fåre ju vara. är man SAUPERBLYG datamnörd ska man ju inte jobba på ica när man måste prata med 100 människor om dan heller. jaaa du fattar :P

2010-02-14 @ 00:43:20
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

nitarna sätter jag på kläder:) tråkigt att de blev infekterat

2010-02-14 @ 14:59:04
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0