Ikväll dansar jag.

Har hämtat ut min kamera idag, åh, nu är den lagad. Äntligen!! :D Hittade även en mp3-spelare på expert för 179:- , 2 GBs minne osv. Vilket fynd va?! ;) Men jag tror att det är ganska ute med mp3's. Men det skiter jag i ! :p Kan vara skönt att ha om man inte orkar använda telefon då man vill lyssna på musik. Ska börja träna också, så det kan ju vara bra att ha då :D
Jag mår inge bra idag.. ;/ Mår illa, fryser hela tiden, har ont i halsen och sedan har jag så fruktansvärt ont i örat (där jag piercade mig i torsdags). Jag ska nog bara ta det lugnt i helgen när jag inte mår på topp. Vila inför en ny arbetsvecka, börjar ju på det "nya" stället. :) Spännande!

Ska bara kolla klart Let's Dance, sedan ska jag slänga mig under täcket och hoppas på att illamåendet försvinner. Hoppas ni mår bra :)



Fyller jag 12 år här? Nä, faktiskt 21 år! :D



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0