Ikea

Imorgon efter jobbet bär det direkt av till Ikea med Frida.F! Roligt med lite spontanitet. Frida frågade igår om vi skulle ta en tripp till Haparanda :) Och det passar alldeles utmärkt imorgon då vi byter kök på morgonen->framåt dan. Så då slipper jag allt oväsen. ;b Vi har rivit kakel här hemma och det har smällt hur mycket som helst, usch!
Har faktiskt varit effektiv idag. Har borstat ena hunden och innan det städade jag rummet, eller plockade ihop rättare sagt. Har även hunnit duscha och fixa håret (då slipper jag göra det imorgon på morgonen, börjar 07).

Nu ska jag slå igång TVn och titta lite OS innan jag ska sova. :) Min nya kvällsrutin. Hehe :D



Kommentarer
Postat av: Kadri

Vi var med i dag i IKEA, men hittade inget jag ville ha.

2010-02-25 @ 18:41:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0