Dokumentärer

Gud vad lat jag är då jag kommit hem från jobbet! Igår var jag ledig och vad gjorde jag... hm, jag var på Dollar Store med mamsi en snabbsväng. Sedan gjorde jag nog inte så mycket mer. ;p Idag började jag härliga 06.30, och efter jobbet slocknade jag en timma. Skönt! Det förtjänar jag :p Hehe.
Jag borde börja träna/motionera, men det känns inte så lockande då det är mellan -20 och -30C utomhus just nu. Undanflykt? Jag har inte heller lust att lägga flera tusen på ett gymkort som jag inte vet om jag kommer använda. Det är tur att jag inte är ett bull/kakmonster i alla fall, då hade det sett värre ut :D

Ligger just nu och tittar på en dokumentär på kanal 5 "Systrar med för mycket hud". Har nyss sett en annan dokumentär om en flicka med fyra armar och fyra ben. Usch, vad orättvist sådant är! Man ska vara glad att man är född frisk. Och själv klagar man på minsta lilla krämpa.



Dom extra armarna och benen är egentligen hennes tvilling
som aldrig utvecklades då mamman var gravid.
Bild lånad från expressen.se


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0