Dagen igår :D

Igår på förmiddagen kom Madelen hit. Efter att jag hämtat henne på tåget åt vi frukost för att sedan åka till Luleå och shoppa. Haha, vi hade beräknat tiden lite fel! Vi tänkte att vi kanske skulle vara klara i stan kring 18.00. När klockan var 13.00 så hade vi gått igenom i stort sätt hela stan. Så vi fördrev tiden med en lunch på MAX. Sedan shoppade vi vidare en stund. For in till storheden en stund och drog hem till Boden kring 17. Då hade vi tänkt åka tillbaka till Luleå för att se "Avatar", men vi blev så lata då vi kom hem så vi slog på Twilight istället. Förresten så åt vi på Ming igår!
Och idag får jag sota för att jag åt så mycket igår. Har haft fruktansvärt ont i magen, har haft så ont så att jag har kallsvettats. Mår fortfarande dåligt, men det börjar bli bättre. Sedan så smakade jag liiite blodpudding på jobbet idag, det var det ända jag ätit på 1 dygn typ. Har inte alls haft matluft, har mått illa direkt jag tänkt på mat.
Skulle jobbat 12.30-16.30 idag, men fick förlänga till 20.00! :)

Ska nog alldeles strax slå igen ögonen och sova en stund. Är helt slut just nu!




Taylor Lautner som spelar Jacob i Twilight filmerna :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0