8 februari

Morgondagen planerad! :D Min kusin Maddis kommer hit från Gällivare med tåget på morgonen. Då far jag och hämtar henne på tågstation. Och sedan hinner vi nog hem hit en sväng, för att sedan fara på stan här i Boden så att Maddi får se nya gallerian. Men det är inte därför hon kommer hit, vi ska till luleå och shoppa. :) Och sedan tänkte vi fara och hälsa på Sofie, min kusin. Sedan ska Madelene sova här tills onsdag! Myyys :D Roligt med spontana händelser! Och roligt att träffa kusinerna. :)

Efter att jag fått veta att jag fått jobb nu ett tag framöver har jag varit så upp i varv att jag inte kunnat slappna av. Är så glad! :) Även surrat väldigt länge med Elin.O, jag saknar henne! Måste ta mod till mig och åka dit snart :)


Från i lördags :D


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehehe ja hur fasen gpr det ihop :P skulle inte jag klara av som sagt.. att jobba på morronen. isåfall om jag börjar vid 00.99 men ja.. det skulle vara det isåfall.. :P pöss

2010-02-09 @ 00:34:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

00.00 menar jag ju :P

2010-02-09 @ 00:34:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0