14 februari

Jag mår fortfarande inte bra. Jag sover snart ihjäl mig, vaknade kring 11 och somnade en stund senare. Det är ju inte normalt. Och örat är fortfarande svullet, det är som en sten under huden. Blir inte det bra måste jag ju till vårdcentralen så att dom får göra någonting åt det. Vill man vara fin får man lida pin, eller hur var det?
Jag är fortfarande illamående. Direkt jag äter mår jag dåligt.
Undra om man ska vila en sväng igen? Fast vilan verkar inte göra någon skillnad. Kanske man ska hoppa in i duschen och tvätta bort gårdagens smink och hårspray. Håret är som svinto och runt ögonen ser jag ut som en panda.

Förresten, Glad alla ♥-dag!




Jag igår, betydligt fräschare än nu.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, jävla skit. men det HÄNDER mig. och typ de flesta, säkert. :( humm... har haft i näösan också men FAN vad den ömmade, jäämt hela tiden så jag ska ju definitivt inte ta i naveln, för vissa får ju såna extrema problem med dem. och då är jag ju definitivt en av dem det går illa för. :( bläää..

2010-02-14 @ 17:44:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0