Color club

Relativt kort arbetsdag. Sedan stressade jag hem och slänge på mig lite smink. Blev ruskigt nöjd med sminkningen idag, grönt tillsammans med guld. Kan det bli fel? - Nej! :D
Frida kom och hämtade upp mig och syster, så drog vi förbi Åhlens en snabbsväng. Sen brummade vi vidare till Luleå där det väntade lite julklappsshopping. Hittade även lite julklappar till mig själv. Bland annat köpte jag tredje Twilight filmen. Och ett nagellacks set av Color Club. Och små förvaringslådor till nagelsmycken, bland annat. Kunde inte vänta till efter jul. ;)

Provade det röda lacket idag, huuur snyggt som helst!
Vet någon var det går att köpa Color Clubs andra lack? Dom flesta av deras nagellack är ruggigt fina!



I setet ingick fyra nagellack och olika stickers.
Nagellacken (från vänster) Magic elf, Wish list red, Enchanted holiday och Snowflake.
149:- från Ica Maxi. Köpte även rhinestones från samma märke för 49:-


Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

Color club finns på transdesign billigt! :)

2010-12-06 @ 23:00:00
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: såg nu att du kommenterat så du får svaret nu haha x)



men de är som jag skrev nyss, köper ALLA mina nagellack på transdesign.com och cherryculture.com, transdesign har de större märkena till väldigt bra priser :)

2010-12-06 @ 23:01:45
URL: http://lackat.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0