Julpynt

Nu fick jag fingrarna ur.... och julpyntade mitt krypin. Inte en dag försent alltså. :) Men nu är det gjort! Slängde upp mina nya gardiner, som blev sådär. Inte lika snygga som dom jag hade förra året. Dom passade nog inte rummet, för själva gardinerna är supersöta. :) Men omväxling förnöjer?

Gjorde även både mina och Cissis naglar igår. Uppdaterar med bild då jag tagit bilder, föredrar dagsljus då man använder mobilkameran, ser annars så luddigt ut. :) Blev i alla fall riktigt nöjd!


Min orkidé jag fick då jag fyllde 18 har fått två nya knoppar.
Som den inte haft sedan jag fick den. Jag sköter den alltså! Eloge till mig ;)


Skrynkliga gardiner?!?! Och ändå har jag strykt dom, nooooga! :D
Men visst är dom söta?


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0