Rekordfart till jobbet

Hah! Idag började jag 07.00, och vaknade 06.44. Men jag hann i tid på jobbet, 06.53 var jag där! Och då hade jag hunnit borsta tänderna, borsta håret, tvätta bort sminket som jag sovit i och KÖRA till jobbet. Förstår ni, 9 minuter!!! :D Snodde bilen av morsan då min fortfarande är trasig (Ja, det var bara en slang det gått hål i, som tur var...). Slutade kl. 16.00 idag och efter det har jag bara tagit det lugnt. Sovit en stund, för jag mår inte bra. Har ont i halsen, ont i huvudet och känner mig febrig till och från. Det verkar ju gå någon förkylning, men jag har inte tid att bli sjuk nu. Har bara två veckor kvar på vikariatet, det gäller att ligga i nu medan man kan/får.

 


För någon dag sen då Frida grejade med en tårta. :)



Slutresultatet. Hon gjorde en tårta åt en arbetskamrat. :)
Ser ni hur duktig hon är?! Hennes blogg finns här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är gullat!! :)

2010-08-11 @ 00:06:13

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0