Photoshop

Jag är sugen på att köpa en systemkamera. Men det känns som att man måste ha lite mer intresse än vad jag har för att fotografera om man har en sådan. Det hade varit roligt att ha vid speciella tillfällen.
Jag har en gång i tiden varit duktig på Photoshop, och hade tänkt lära om mig, känns som att man inte riktigt har den tiden nu som man hade då. Men jag tycker det är riktigt roligt att trixa i photoshop. Får se hur jag ska göra, håller då på att installera nya photoshop nu. Jag har tappat väldigt mycket av det jag kunde förut + att det kommit nya versioner, dagens teknik va?! :D

Nu ringde Eliolo, så vi ska dra ut till Vittjärv och dricka en kopp kaffe. Vardagslyx!



Bilden har ingenting med det här att göra. Men hade inge bättre. ;D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0