Lägesrapport från Malmberget

Sitter just nu hos Carolin och Erik. Dock är båda på arbete ;p
Fan, vad det är äckligt att vara ovanför en gruva. Dom spränger kring 00 varje dag och när man inte är van är det läskigt. :p Glömmer det varje gång jag går och lägger mig. Hade lagt mig då det smällde inatt. Det är inte nå små skakningar man känner. Det var en sättning nyss (att det ofrivilligt rasar där nere). 

Väntar på att morbror ska sluta jobbet så ska jag åka med honom till byn och vara där några dagar med mormor och morfar. Blir mysigt, men kommer ej ha tillgång till internet så ofta. :) Funderar på att åka hem på torsdagkväll alt. fredag på dagen. : ) Vill hinna vara hemma lite innan jag och Frida far till Göteborg den 15 (?) september. Där vi bl.a ska gå på Skandinavien cake show, blir spännande. ;b
Måste ju hinna arbeta lite grann så man får nån lön i oktober, kan vara en fördel. :D haha.

Har inga bilder att lägga in då jag inte sitter på min egna dator. Men kan ju använda bilder jag redan lagt ut ;D Haha.


En bild på mig och Cecilia. ;D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0