Gårdagen

Gårdagen började med att jobba korttur. Sen följde jag Frida till luleå för hon skulle göra lite ärenden. Fick med mig hem två ringar, ett linne och 4 nagellack (H&Ms egna, 9,50:- /st !!!!)
Och även mitt smink jag beställt kom igår, en dags leveranstid!! Beställde i onsdagskväll och igår till lunch var dom här, riktigt bra jobbat http://kosmetikan.se! Provade alla produkter och dom är riktigt bra också.

På kvällen drog jag till Elin där Eliolo och Angelica var. Tog några drinkar och satt och surra. Väldigt trevligt! Drog vidare till Bränna kring 23, och där var det också ruskigt bra! Kom hem kring 3 och har legat i sängen till nu. Jag mår verkligen som jag förtjänar. Dessutom börjar jag bli ännu mer förkyld än tidigare. Tappade rösten igår.
Ikväll är jag bjuden på middag hos Eliolos föräldrar, mys! Så det blir en drink och tacos. Sedan vidare till Farmen där det är säsongsavslutning.


Provade bla färgerna från där här paletten igår.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0