Sjuk igen.

Så då blev jag sjuk igen... Gick hem från jobbet kl. 13 istället för 16 för hade sån fruktansvärd huvudvärk, igen. Jag har blivit förkyld, har ont i halsen och är snuvig. For till Ica och köpte två tidningar, sedan bäddade jag ner mig och läste innan jag somnade och vaknade ganska nyligt.
Ikväll blir det mys i soffan med filmen "2012", det blir spännande. :D Har sett framemot att se den filmen! Hyrde även en annan men det kanske blir att se den imorgon..
Måste hinna på stan en snabbsväng imorgon, för syster Frida fyller 18 år på söndag. :)


Frida och jag. :)


Kommentarer
Postat av: Maya

Jo just nu;)

Dom ska bli mina kan jag säga!

;P

2010-04-09 @ 21:09:10
URL: http://mayanilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah jaa men de är den ju ;p alla gånger!! :) Krya på dig! ♥ kraaam!!

2010-04-09 @ 22:32:22
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0