Propert

Imorgon bär det av till "stan". Var planerat att jag skulle sova hos Maddis på torsdag, men vågar inte pga att hon har katt och jag är superallergisk mot dem... Så jag åker nog till Emma och sover. :) På fredag blir det heldag med Emma, göra Gällivare lite osäkert. ;) Sen på lördag blir det party. Kommer bli en kanon helg!

Idag har jag faktiskt varit rastlös. Jag har filosoferat hos mormor och morfar, trampat omkring och sjungit. Mormor har även rullat mitt hår i spolar, så nu ser jag ut som en gammal proper dam. ;D
När jag kom till ro har jag legat och läst en bok. Men det är riktigt skönt att bara vara, inte ha några som helst krav.



En bild som är tagen för ett tag sen. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0