Full rulle

Det har varit full rulle hela dagen. Sånt gillar jag! :D Fast det är mina egna äventyr jag tagit hand om.. Varit och köpt lunch (sallad!!!) med mammas sambo så vi satt ute på altanen och åt. Sedan har jag även fixat min cykel, köpt däck och slang och fixat ihop det, nu är det bara att trampa iväg. :D 
Nu är det klart att jag och syster åker upp till Gällivare på fredag. Så jag har fixat till bilen, varit och köpt glykol och spolarvätska (har själv varit och köpt det :p) och fyllt i det i bilen och kollat oljan, så det bara är att åka på fredag då jag slutar jobbet. Har även börjat packa lite smått... Och varit upp på bemanningen och skrivit på inför sommaren. :)

Nu på en liten stund cyklar jag iväg till jobbet. Kanske ser Avatar ikväll då jag kommer hem. :)



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0