Äventyr

Gårdagen blev fullspäckad med aktiviteter. Skulle sova ut, men lillasyster Frida ringde och väckte mig kring 09 någon gång. Hon, Felix och Ida ville ha med mig på stan. Promenerade in till stan kring halv 12 efter att ha gjort mig iordning för dagen. Var på stan några timmar, vi tänkte ta en fika på Opalen med barnen (Felix och Ida), men det var smockfullt överallt! Så det blev bara en glass för deras del. Och dom fick även en present av mig... Efter att vi varit på stan åkte vi och grattade pappas sambo. :) Kom hem på kvällen någon gång.

Idag har jag jobbat 7-17. For direkt till pappa och vi for och hämtade Lena. :) Kom hem kring 20 någon gång. Trött och slut har jag duschat, haft ansiktsmask och myst på. Nu alldeles strax ska jag bädda ner mig, ny arbetsdag imorgon. Godnatt :)



Cecilia, Frida, Felix, jag och Ida. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ta till att bjuda på Tradera :) Ingen som bjudit än på den. Och den är helt oanvänd ;)

2010-04-07 @ 09:49:04
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0