Avatar och födelsedagsfirande.

Idag firar vi lillasyster som fyller 18 år, Frida :) Har redan smakat allt gott fikabröd som hon bakat, hihi. Första gänget som grattat henne har varit, nu är det bara resten kvar! :)
Imorgon är det jobb igen, har friskanmält mig idag. Bara en vecka kvar på vikariatet nu, närmare bestämt fyra arbetsdagar, bara köra på. Man vet inte hur mycket jobb man får hädanefter.

Ska nog fixa en ny skiva till bilen nu, sen ska jag fara iväg med filmen vi såg igår. Ikväll blir det en ny film, jag ska äntligen få se "Avatar", hoppas den är bra.



Kommentarer
Postat av: Maya

Jo jag ändrade det.. Haha typiskt mig! ;D haha!

2010-04-11 @ 16:29:29
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0