Allergi

Jag har haft sådan fruktansvärd allergi idag! Det har kliat över hela kroppen och så fick jag allergisnuva.. ;( När jag kom hem från jobbet höll jag på att bli tokig, kliade så fruktansvärt mycket överallt. Slet upp sängkläderna och snörde dem i tvätten, utan sköljmedel. Vet inte vad jag har reagerat mot nämligen, därför uteslöt jag sköljmedlet för att se om det blir bättre. Sedan letade jag igenom huset på allergitabletter och efter att jag tagit det slutade kliandet ganska fort.
Jag blev så less kl. 19.30 att jag gick och la mig, men blev väckt en halvtimma senare. Och nu sitter jag här! Ska försöka sova på en liten stund. Jobbar delad dag imorgon, sen är helgen över!


En påskig bild på mig och Elin.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo du det var riktigt gott :) Duktig du är som jobbar..;p Mkt cash!! Hoppas det blir bättre med allergin imorgon då! Kraaam!! :)

2010-04-03 @ 23:32:44
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe jasså. Jo han är inte dum han ;b Grym på att sjunga också!

2010-04-04 @ 08:33:12
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0