Sugen att se Twilight .... igen :D

Jag är sugen på att se Twilight, undra om jag ska slå på den nu innan maten? :) Då blir det väl kanske 6-7 gången jag ser den. Men den blir bara bättre och bättre för varje gång och snart släpps den andra filmen, "New Moon" !!!! :D
Och på fredag ska jag, Maya och Frida och se "Flickan som lekte med elden" på bio här i Boden. :)
Ska till bokrean på Åhléns på fredag hade jag tänkt. Kolla om dom har Stephenie Meyers bok "Genom dina ögon" till lägre pris.

Jag och Maya har pratat om att fara till Luleå på fredag om jag inte får jobba dvs. Behöver lite mer kläder, var ju "bara" till Luleå fem gånger förra månaden och hade med mig någonting hem varje gång, höh.




Nu; Twilight!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0