Luleå och stugtripp (gårdagen)

Maya trodde att hon ringde och väckte mig 08.40 igår men jag var redan vaken, HAH! Hur ofta händer det? ;)
Hade som vanligt varit vaken sen halv 7... Varit ut med hundarna, läst tidningen osv..
Somnade om efter att jag pratat med henne till 10 ungefär.
Gjorde mig iordning och for med Maya och Sandra till Luleå :) Hade bestämt mig för att inte shoppa någonting, men kom hem med en t-shirt i alla fall :)
Efter luleå for vi till Sandra och drack te och surrade :) Sen helt plötsligt kom jag och Maya på att vi skulle fara till stugan. Så 17.30 for vi på systemet så vi hade en drink med oss, handlade mat och packade ihop lite kläder och sånt där.



Chauffören Malle.


Medpassageraren Maya


Vi började med att äta kalvsylta...
sen....


... gjorde vi upp eld och myste framför brasan med en cider och godis :)


Jag, Mallebjörn mös framför brasan. :p


Men det blev för kallt så vi gick in och åt godis och pratade istället..

Fortsättning kommer i nästa inlägg ;)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0