Nästan färdig packat.

Haha, nu har jag näästan packat klart. :p Jag har lagt allt i ihopvikta högar. Man tar ju ändå bara med sig det man annars använder. Till och med vikt ihop det jag ska ha på mig i bilen - bekväma kläder. :)
Koftor, skjortor, jeansleggings, underkläder och partykläder + lite smycken har jag packat ner, det viktigaste alltså. ;) Nu ska jag väl ändå klara mig 4-5 dagar? ;)
Fan så skönt att ta bilen! Då behöver man inte passa några tåg/busstider. Vi åker hem när vi känner för det. Hade det inte varit för Cissi så hade vi kunna stanna flera dagar till! Men hon har ju skola på måndag så. Men det blir lagomt länge att vara i byn. Haha, man kan bli lite smått rastlös där!
Just det, måste ladda kameran och ta med laddaren också. Smink & nagellack, aaah! Måste komma ihåg det. :p Men jag packar färdigt ikväll när jag slutat jobba. 
Nu ska jag göra annat, tjing! :) 


 


En bild på mig i brunt hår ;) Bilden är tagen på Mayas födelsedag! :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0