Motion rubbar din hälsa och är beroendeframkallande.

Nu ska ni få höra ... Jag har varit ute och PROMENERAT ikväll ;D Efter att ha sovit från 15.30 till 19.30 så behövdes det lite motion. Men hur ofta händer det att jag motionerar?
Jag har i alla fall jobbat fram till 14 idag. Sen läste jag tidningen och slocknade ett tag efteråt.
Imorgon öppnar gallerian Enter här i Boden, så då blir det att gå på "invigningen" på dagen, det blir spännande! :) Men det kommer vara sjuuukt mycket folk antar jag.
Få se hur det går att sova i natt då jag sovit så länge nu på dagen. Fast det blir säkert inga problem, brukar inte ha problem med att somna hur mycket jag än sovit under dagen/kvällen.

Nu ska jag kika runt lite på nätet, kanske ta en dusch och sedan slå på TVn och mysa under täcket. :)



Kommentarer
Postat av: wooltiti

vademecum??? hmmm, finns det på apoteket eller? vet ej om jag har hört talas om det...

2009-10-29 @ 17:07:26
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0