Hardcore!!

Har varit med mamma och hennes "väninna" och ätit på Opalen idag! :) Tycker det har blivit riktigt fint där inne, stilrent. Sedan var jag och mamma och gjorde stan osäker, haha. :) Köpte mig 2 par strumpor, gardinstång, roll-on, hårspray och ett örhänge ;)

Kanske ska umgås med Maya sen, får se om vi hinner. Hon skulle på hockey! Hockey av allt ... ;b
Fan, måste hinna byta vinterdäck idag också. Orkar verkligen inte, egentligen.
Har varit duktig och putsat fönstret och hängt upp nya gardiner, blev väl sådär. Duger till jul då jag byter till mina gardiner med tomtar på.




Kolla örhänget!! Hardcore ;)


Kommentarer
Postat av: Maya

That´s hardcore!!! ;P

2009-10-08 @ 22:04:00
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0