Back in town!

Nu är man hemma igen efter 5 dagars resa till Gällivare :D
Vi har ätit (hela tiden) god mat, skrattat och bara tagit det lugnt.. :) Och i lördags var det party i Malmberget med min kusin+hennes kille och en massa folk! Riktigt mysig förfest! Har inte skrattat så mycket på länge. :p Jag skrattade/pratade/levde om heeela kvällen.. Fram till att min överman kom dit och "tog över", på ett positivt sätt. :p Dansade bugg på Emmas lilla vardagsrumsgolv.
Sen var det tydligen premiär på Harrys på Dundret, så vi drog dit. :) Det var också roligt, men inte lika bra som förfesten. ;)
Träffade massa nytt trevligt folk där uppe. :)

Börjar med några bilder, kommer mer sedan. :)


Påväg till GVE :p


Min nya pälsmössa från Kiruna.


Maya och Cissi :)


Hardcore?



Några av tjejerna. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0