Vilken bra dag...

.. jag har haft idag :) Vaknade kring halv 11. Steg upp, åt en god frukost och drog iväg till jobbet kl. 12 och jobbat "ända" till 17. ;)  Och mått riktigt bra! Har varken haft ont i magen eller huvudet på hela dagen. Känns som att det är länge sedan jag varit "frisk" :p Men trött är jag alltid. Slocknade en timme efter jobbet.
Sedan drog jag till Elin som äntligen kommit till Boden igen!! :D Vi surrade och drack kaffe, riktigt mysigt. Sofia och Sandra tittade också förbi en sväng. Haft en riktigt bra kväll..

Nu dricker jag årets första julmust och myser här för mig själv :) Nu är det bara julpyntet som saknas. Ska rota fram julsakerna nu och börja julpynta imorgon! :) Myys. Förra året var det första året jag ansträngde mig inför julen med tomtar och allt vad det innebär och oj vad mysigt det är! :) Längtar faktiskt efter jul och SNÖ!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0