Vaken!

Herregud, jag har vaknat av mig själv för kanske 1 timma sen? Har sjukanmält mig för mår absolut inge bra. Mår illa, ont i huvudet och är förkyld. Hatar att behöva sjukanmäla mig då man bara jobbar då och då. :( Men vad ska man göra då man är sjuk? :S Så idag blir det att kurera hela dagen.
Tror jag väcker hela huset med den här datorn ;) Den brummar på bra. Låter som att den ska sprängas, hehe.

Jag har drömt massa sjukt i natt också, så har inte sovit gott heller. Vad gnällig jag är..
Nu ska jag titta TV en stund, sen sova igen. Hörs senare :)



Kommentarer
Postat av: Kadri

stackaren. Hoppas att det inte är svinet bara.



sv. tack så jätte mycket. roligt med kommentarer från läsare.

2009-11-19 @ 10:34:09
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0