Vaccin eller inte?

Ska man vaccinera sig eller inte?
Jag har varit emot vaccinet mot svininfluensan men jag börjar överväga att ta det faktiskt. För att jag jobbar inom vården och är i kontakt med mycket människor. Och för att personer har dött även fast dom inte varit i riskgruppen.

Till riskgrupperna hör:
- Gravida kvinnor
- Barn under 2 år
- Barn med utvecklingsstörningar
- Alla med nedsatt immunförsvar
- Alla med kroniska sjukdomar
- Lung- hjärt och kärlsjuka
- Människor med svår diabetes
- Alla med neuromuskulära sjukdomar
- HIV smittade
- Människor med nedsatt immunförsvar.



Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Vet inte riktigt heller om jag ska ta det eller inte :/ så svårt det där..

2009-11-08 @ 23:35:30
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0