Småtroll

Jag har varit hos pappa idag, vi har plockat isär hela datorn. Men det har inte gjort någon skillnad. Jag behöver alltså en ny. ;s Nog för att jag vetat det länge. Men jag vill köpa en nu! Och vad ska man ha för dator? Jag är sugen på en liten 12.1" men ändå en "vanlig" 15.6" .. Och vilket märke är bra? Måste kolla upp vad man ska ha för dator.
Nog om det, har alltså varit hos pappa och umgåtts med småtrollen :D Vilken energi barn har! Det är helt otroligt. Vi har kramats, lekt, sjungit och buuusat massor :D

Nu ska jag se So you think you can dance på kanal 5 ;) och längta till lördag. Då blir det att fira Elin! :)



Är sugen på den här datorn! :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0