Slutsåld

Nu har jag varit på stan och tittade efter datorn. Såklart var den slutsåld i alla Phone House butiker, bara för att jag hade bestämt mig för att köpa den. ;) åh! Menmen, bara att gilla läget.
Mår fortfarande inte bra, så tackade nej till jobb imorgon så jag kan krya på mig ännu en dag. Fick istället massa jobb nästa vecka! Så det blir att jobba intensivt, men det är det värt sen! :)

Fan, klockan är bara strax efter 16 och det är redan mörkt ute, skrämmande! Och så kommer det vara många månader till. Nog för att jag älskar vintern, men hösten är värre.. tråkigt väder och kallt.
Nu ska jag kolla runt på internet, men jag uppdaterar säkerligen sen. :)



Jag just nu :D


Kommentarer
Postat av: MariaNelisé

SV: Tack :) ja, jag målar en hel del. Vissa blir det faktiskt tavlor av och vissa blir bara fyllda med tankar. men jag älskar det, det är roligt! :)

2009-11-03 @ 16:46:12
URL: http://marianelise.blogg.se/
Postat av: MariaNelisé!

SV: Ja det är roligt! Jag sätter upp den tomma tavlan på väggen, sen målar jag direkt på den och oftast med händerna samtidigt som jag lyssnar på musik och så. Då blir man inte lika rastlös :)

2009-11-03 @ 16:57:00
URL: http://marianelise.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0