Sånna smärtor

Blev ingen bio för mig igår. Jag blev så jävla sjuk! :S Hade sånna smärtor i magen och bak mot ryggen att jag knappt kunde ligga. Jag mådde illa och spydde för att jag hade så ont. Ingenting hjälpte! Somnade iaf kring 20.00  i soffan och vaknade efter 00 någon gång och gick då till sängen. Vaknade kl 10 imorse och mådde relativt bra faktiskt. Vet fan inte vad det kan vara. Sjukt obehagligt!
Så jag gav bort min biobiljett till syster Cissi :) Och idag ska jag och mamma på bio. Jag har bjudit Elin och Cissi igår och idag ska jag bjuda mamma. 80kr x4 har jag lagt på biobiljetter och än har jag inte sett filmen! Men ikväll gäller det ;) woo.

Nu ska jag gå och duscha och fräscha till mig. :) Uppdaterar efter bion ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var bion? tyckte du om den?

2009-11-23 @ 15:55:55
Postat av: Kadri

oj vad hemskt. bra att du mår bättre nu

2009-11-23 @ 21:42:24
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0