I'm up!

Jag har vaknat för ungefär en timme sedan, det är skrämmande! Som jag alltid tycker då jag vaknar så sent. Men vad ska jag göra? Har ätit "frukost" så är nöjd och glad ;) Men fortfarande förkyld. Bah.
Nu hör jag där nerifrån att dom ska till Luleå, jag tror att jag ska sminka mig och hänga på. Har ingenting bättre för mig just nu i alla fall. Undra om det är idag dom ska dit?
Dom ringde om jobb imorse då jag sov, har inte vaknat av telefon. När jag åt frukost (hade lämna telefon uppe) så ringer dom igen. Jag ringer upp och då har turerna redan gått. Tur i oturen. Jag är förkyld, men arbetssugen. Dessutom var det på ett ställe jag inte varit på sedan länge.

Nu ska jag gå och dra några lager mascara på ögonfransarna och sätta lite färg på ögonlocken. Vi hörs senare gott folk! :)




Den här bilden är snart antik. Kanske 3 år sedan den är tagen. :)


Kommentarer
Postat av: takai

sötnosen! ^__^ <3



ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2009-11-17 @ 14:25:55
URL: http://takai.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0