Halloweenfest

Igår var det Halloweenfest på Western Farm. Innan det var jag och Maya här och tog en fördrink. Sedan begav vi oss till Tuva där det var en massa folk. :) Vi for väl därifrån kring 23 någon gång. Det var riktigt trevligt på förfesten! :) Jag är inte sådär jätte förtjust i Farmen, men det dög bra. :) Tappade bort alla till slut, som vanligt. Drog väl hem kring 01.30 .. Sen skulle ju halva Boden hem samtidigt och alla skulle ha en taxi såklart. Tänkte skona mor från att behöva hämta mig men icket. Skulle stått kvar där än idag om hon inte kommit och hämtat mig.
Och imorse mådde jag sååå bra! :D Jag vaknade först kl. 06 och var hur pigg som helst. Kunde fasen inte somna om, men tillslut så. Vaknade sen igen där kring halv 11 och mådde svinigt bra.
Nu ska jag iväg på gallerian tror jag. :) Gå in på KappAhl och köpa nå grejer kanske!



Jag som Paul Stanley i Kizz. :)


Maya som catwomen.


Söta Elin :)


Kommentarer
Postat av: elin

Fan vad kul! Jag vill också klä ut mig! >.<

2009-11-01 @ 17:33:59
URL: http://elinbanan.blogg.se/
Postat av: Maya

men fy i hellskotta!!! E detta din hemd eller???!;D hahahahahahhahaahaha jag dör!;D hojja, usch, fy och BLÄ!! hahahahahah!

2009-11-01 @ 19:12:56
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0