Drömmar

Nu har jag sovit en stund. Drömde massa mysiga drömmar! :D haha. Drömde att jag kom till skolan efter ett sommarlov och lärarna bjöd på världens godaste tårta (jag som inte ens är jätte förtjust i tårta). Och att jag hade köpt en ny dator för ett billigt pris och hela familjen var avis. Stefan skulle absolut köpa en likadan! ;b

- Malin!! Kom och ät innan maten kallnar!
- Jag har ätit tårta så jag är inte hungrig.
- Tårta? Pratar du i sömnen?
- Nej, jag pratar inte i sömnen, jag är vaken. Men tårtan var så god så jag är inte sugen på mat.
Och så går jag ner och det serveras blodpudding till middag (gott egentligen), men tårtan slog allt ;) Man är ju inte sugen på mat då man är sjuk..


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så välkommen ;b Jo, han blir kvar :) som det ser ut nu iaf.

2009-11-02 @ 21:25:58
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0