Dagen idag :)

Jag har umgåtts med Elin hela dagen lång. :) Vi har varit på stan och kollat runt lite. Och lite shopping blev det, 4 nagellack och nagelsmycken. :) Sedan blev jag bjuden på mat hos Elin, fiskpinnar och mos, muuums. Medan hon åt köttfärssås och pasta, hehe! Som tack diskade jag åt henne och hjälpte henne att fixa med möblerna. :p 

Nu är biljetterna bokade till Twilight New moon till på söndag 22/11 då jag och Elin ska gå och se den!!! :) Tänkte ge henne det i födelsedagspresent. (Skvallra inte till henne!!!)



En gammal bild på mig och Elin. Kanske 2 år sedan? :)


Kommentarer
Postat av: Kadri

Fin bild



sv. vist var det

2009-11-17 @ 09:20:55
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0