Tröttis

Jag har jobbat till 16.00 idag, var helt slut efter jobbet. Så jag däckade i sängen en halvtimma kanske. Kom sedan på att farmor fyller år, så det var bara att hoppa i duschen och käka middag.
Gjorde bort att kvällsfika hos farmor, tog ostsmörgås istället för fikabröd. :) Är fortfarande supertrött! Åh. Men jag har gått och blivit jätte snuvig ;/ Känner mig lite hängig.
Imorgon ska jag kurera mig för sedan kommer maratonhelgen, tors-sön med 3 kvällar dessutom! Men vill hinna till gallerian imorgon. Är shoppingsugen. Har kommit på massa saker jag behöver handla, men nu har jag glömt! Eller nej.. Uggs var det bland annat :)
Ett par skor jag inte riktigt fastnat för, men som jag tror är otroligt sköna! Och det kan vara bra under vintern.





'
Bjuder på en bild på mig också. :D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0