Bara snön som saknas..

Idag är det -15C här i Boden. Och oj, så härligt det är med vinter. Äntligen!! :) Det är bara snön som saknas. (Dom har lovat snö imorgon, hihi)
Ligger just nu i sängen och tittar på "Mitt stora feta grekiska bröllop" :) Ska strax lägga mig under täcket och sova. Jag funderar på att åka till Luleå imorgon, måste bara få med mig någon dit. Sedan har jag och syster pratat om att fara på Ikea på tisdag, får se om det blir av, tanken är att jag ska julklappshandla. :) Det hade varit mysigt! Kanske svänga förbi Skopunkten då man ändå är där uppe och köpa mig ett par stövlar/boots.


Kommentarer
Postat av: Em

Jag blir avundsjuk, såna vintrar är det aldrig i Skåne, jag vill känna att det knarrar under skorna!

God morgon! :D

2009-11-30 @ 05:59:41
URL: http://egoinasmamma.nu

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0