Twilight

Idag har det varit ännu en ledig dag, skönt!
Jag vaknade klockan 11 idag. Riktigt chill att sova ut, men sov kanske lite för länge. :p Jaja. Ingen skada skedd ...
Har varit med mamma hos en bekant och druckit kaffe. Sen gjorde jag inte så mycket mer än att handla och laga mat innan jag for till Elin, där dom såg Twilight som jag såg igår! Riktigt bra film.. Brukar inte tycka om vampyrfilmer men den var riktigt bra som sagt.

Imorgon ska jag på stan med tjejerna (om jag inte jobbar) och fixa lite paket till födelsedagsbarnen som fyller år nu snart. Annars ska jag och titta på en kompis lägenhet. Är sugen på att flytta hemifrån, men vill isåfall flytta till hösten. Så får se :)

Nu ska jag läsa Den nakna sanningen av Linda Rosing, sen sova.
Adjö!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0