Titt på lägenhet.

Nu har jag fått sommarschemat för 17 juni - 30 juli : ) Det ser bra ut. Sen kommer jag gå på det "normala" schemat 1 juli-9 aug. :) Är ledig både midsommar och Luleå kalaset. Men jobbar dock Boden Alive, ska försöka byta så jag får vara ledig då : ) Får se hur det går. 

Har varit på stan med Sofia, Elin och Sandra idag och köpt lite presenter : ) Och sen har jag varit på systemet så jag är redo inför helgen. Tror det kommer bli en riktigt bra helg! Hoppas på det i alla fall.
Imorgon jobbar jag 7-12, skön dag! Undra vad som händer sen? Hoppas på sol så att man kan vara ute och sola...
En inbokad dag denna vecka, fan, här blir inga pengar gjorda. : ( Men har jobbat desto mer i början av maj istället som tur är annars skulle juni bli en fattig månad :p

Varit och tittat på en kompis lägenhet idag, riktigt fin. Men vet inte om jag vill bo där ... Men det var en 2a, med klädkammare!! Tänk att få sätta upp alla skor där ... och hänga upp kläderna, waah. Nyrenoverad och allt! Men får se. Dom har inte sagt upp den än och dom skulle höra av sig om/när dom säger upp den så får jag bestämma mig då och ringa fastighetsägaren om jag vill ha den.
Jag lär få separationsångest när jag ska flytta. Men någon gång måste det ju ske : ) Till hösten ... Om jag hittar nån fin lägenhet ...

Tack och adjö.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0