Blodad tand

Jag har fått lite blodad tand efter lägenhet nu! Gjorde en intresseanmälan på en lägenhet igår. :) Får se då hur det går. Den var dock på torget, dvs den med mest köpoäng blev erbjuden den först. Någon som kan skänka några köpoäng åt mig? ;) Hade en stackars poäng. Kanske någon som har mindre än jag, hihi. Inte troligt men...
Den är typ perfekt.. Den ligger bra till, nära till stan osv ... För lägenheten har jag ju inte sett ännu :p Men dom lägenheterna jag sett i det huset är fina! : )

Annars så har jag arbetat och tjänat pengar idag .. Sen sov jag några timmar, fy skäms. Sen var jag ut en sväng i solen också och det kommer jag nog göra imorgon också förhoppningsvis. Det ska ju bli skit varmt hela helgen, äntligen!
Var till pappa en sväng idag också, vilken energi småsyskonen har alltså!

Nu ska jag fara med Frida och hämta hennes kille. :p

Adjöss!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0