Åskväder

Min helg har varit väldigt rolig! : ) I lördags så festade jag. Var först på förfest hos Elin, sen drog vi vidare till Oskar, sen drog vi till ICE kring 11 nån gång. Det var riktigt trevligt! :)
Söndagen förväntade jag mig må skit, men mådde riktigt bra. Så jag åt en god frukost, sen gick jag ut och hjälpte mamma i trädgården, men det började spöregna och mullra så vi fick sitta under tak en stund. Läste tidningen och chillade.. Sen gjorde vi klart det vi hade börja med..
Sen duschade jag och gjorde mig iordning, drog iväg på hemligt uppdrag. :p Det var riktigt mysigt. Åkte bil och såg en film : )  


Nu ska jag iväg med syster och köpa solbrillor! Chill :D Och ikväll ska jag iväg och titta på en bil med Stefan .. En jänkare. Ganska tufft ! : )

Adjö!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0