Vill få någonting gjort.

Åh, jag har så mycket jag hade vela hinna hela tiden. Städa rummet - det var gjort då jag kom hem, har skjutit upp det en vecka. Jag måste packa, jag hann inte på systemet och jag skulle förbi pappa idag men var så himla trött så jag slocknade som sagt. Vill hinna mycket, men gör desto mindre saker ju mer jag har att göra.

Men packa måste jag då absolut göra nu, för det hinner jag inte imorgon (Det kan jag inte skjuta upp, tyvärr) :p
Fan, tänkte ju att det här skulle bli en tidig kväll.. Jaja, jobbar ju bara imorgon och sen är jag ledig över helgen :)



Nu ska jag packa, ladda batterierna till kameran och lite annat.

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0