Torsdag

Jag har haft en riktigt händelselös dag idag ..
Det enda jag gjort idag är att jag varit ut med hundarna en sväng, sen sovit typ heela morgonen+förmiddagen.
Jobbat 16-21 idag också. Det enda vettiga jag gjort idag. :D
Och det kommer nog inte hända så mycket mer idag.. Blir nog bara sitta här framför datorn ett tag till, sen läsa boken och sova. :p

Imorgon ska jag stiga upp kl 7 för att hjälpa lillasyster Cecilia att sminka sig, dom har ju skolavslutning imorgon. :p
Frida har bakat tårta, fixat jordgubbar och massa gott :)
Man har som helt glömt bort studenten/skolavslutning i år för att man inte själv går skola.
Men tror jag åker förbi stan och kollar på studenterna.

Här är några bilder från dagen:



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0