Sjung om studentens lyckliga dagar

Idag har det varit/är det studentfirande här i Boden. :) Dom var faktiskt ovanligt lugna på flaken. :p Fick rysningar i kroppen av känslan. Jag hade lätt gjort om det :p
Steg i alla fall upp kl 7 för att hjälpa Cecilia med håret och med sminket. :) Hon blev riktigt fin! Skjutsade iväg henne till skolan. När jag kom hem gav jag hundarna mat, gick ut med dom. En stund senare skjutsade jag iväg Frida till skolan. Men nu har dom sommarlov! Vilket lyx..

När jag hade skjutsat iväg dom drog jag till pappa där jag busade och pussades med Felix och Ida. Var bara där en sväng, för skulle iväg och se på studenterna och dom skulle vila middag.
Var in på Åhlens och köpte fortsättningen av första Twilight boken. Ska börja läsa ikväll :)

Sedan blev det lite stressigt till jobbet då jag började 14.00 och slutade kl 21. : ) Nu bara helgen kvar, sen ledig 2 dagar! :D

Nu ska jag tvätta bort sminket eller kanske duscha... Sen läsa, sen blir det att bädda ner sig.. Är sjukt trött :/

Bilder från dagen:




Med det säger jag adjö!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0