Picasa

I helgen var det alltså farmen. Det var nice :) EMD var där! : )
Ehm, jag tror att jag hade för stora förväntningar på kvällen, nog för att det var riktigt nice. Men det är så mycket folk där, man tar sig ju knappt fram någonstans.
Jag och Maya gjorde oss i ordning hos mig innan vi drog till Elin.P där Lino också var : ) Senare på kvällen kom Elins pojkvän och hans polare dit. Vi drog väl till farmen efter 10 någon gång.
Söndagen förväntade jag mig må skit, men vaknade och mådde riktigt bra.
For iväg kring 15.00 och röstade till eu-valet.

Har fixat hem ett bildredigeringsprogram till datorn, nu fattas bara en egen kamera. :D






Nu ska jag sova.
Adjö!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0